1.1 Inleiding e-course
1.2 Over de retorica
1.3 Karakter
1.4 Redenering
1.5. Emotie
1.6 Jouw leerdoelen
Storydesign E-course
Flexibel leren in je eigen omgeving
Een sterke presentatie boeit vanaf het allereerste moment, is kraakhelder en blijft lang hangen in de hoofden van de luisteraars. Maar hoe maak je zo’n verhaal? De e-course Storydesign biedt je de unieke kans om vanuit je luie stoel je overtuigingskracht aanzienlijk te vergroten.
Na deze e-course
- Weet je hoe je een strategisch ijzersterk verhaal maakt
- Heb je meer invloed met je presentaties
- Kun je de Storydesign-methode stap voor stap toepassen
Het geheim van een succesvolle presentatie zit aan de achterkant: het ontwerp van je verhaal bepaalt grotendeels de impact van je presentatie. En over het ontwerpen van overtuigende verhalen is veel meer bekend dan de meeste mensen weten. In zeven overzichtelijke modules nemen Farah Nobbe en Natalie Mieras je stap voor stap mee door deze inzichten. Ze hebben hun jarenlange ervaring met duizenden deelnemers omgezet in een simpele, maar ingenieuze methodiek, die je presentaties voor altijd zal veranderen.
Farah en Natalie leren je wat de geheimen van klassieke denkers als Aristoteles zijn, maar ook hoe succesvolle TED praatjes tot stand komen. Daarnaast ontdek je welke intrigerende kennis de hedendaagse wetenschap over beïnvloeding biedt.
Presenteren kun je leren
De e-course Storydesign leert je hoe je het vertrouwen van je toehoorders wint, hoe je hen op jouw manier naar de realiteit laat kijken en – niet onbelangrijk – hoe je hen tot actie aanzet. Het effect? Slimme, glasheldere en meeslepende presentaties waarmee je meer invloed hebt dan ooit. En dat allemaal in je eigen tijd en tempo.
Lengte: 7 modules
Tijdsbesteding: ongeveer 4 uur plus 4 uur om het boek Storydesign te lezen
Inclusief:
14 downloads (13 artikelen + een werkboek)
13 unieke video’s
25 unieke audiofragmenten
Papieren boek Storydesign (t.w.v. € 27,50)
De digitale Storydesign tool
Prijs: € 75,- inclusief btw
Wat gaan we doen?
Module 1: Het proces van overtuigen
Module 2: Je strategie bepalen
2.1 Welk genre?
2.2 Welke categorie?
2.3 Doelen stellen
2.4 Je publiek analyseren
Module 3: Je Storydesign bepalen
3.1 Het grote idee: Je kernboodschap formuleren
3.2 Digitaal of op papier ontwerpen
3.3 In segmenten werken
Module 4: Sterk beginnen
4.1 De aandacht trekken
4.2 Begrip creëren
4.3 Je publiek welwillend maken
Module 5: Tot de kern komen
5.1 De feiten schetsen
5.2 Je kernboodschap
5.3 De ‘waarom’ of de ‘hoe’ route bepalen
5.4 Een contra argument gebruiken
Module 6: Een onvergetelijk einde
6.1 Kort samenvatten
6.2 Je publiek emotioneren
6.3 Call to action
Module 7: Je Storydesign illustreren
7.1 De SEXI-richtlijn
7.2 Storydesign & SEXI
7.3 Vormen van illustration
7.4 Werken met slides
7.5 Jouw leerdoelen
Is deze E-course wat je zoekt? Meld je aan!
Koop de E-courseNa betaling via iDeal heb je direct toegang tot de e-course voor de periode van een jaar. Op de eerstvolgende werkdag na je betaling ontvang je een factuur via de mail en wordt je Storydesign boek per post verstuurd.
Brochure aanvragenLiever individuele coaching?
Bel ons op +31 (0)26 446 30 02 of mail ons via info@nobbemieras.nl.